Subject: RE: Kiri
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Tuuli Tsahkna'" <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 11:14:47 +0300

Tere Tuuli

Saadan nõutud geoaluse joonise. Kitsendustena on kaks elektriliini, geoalus 
on saadetud Elektrilevile kinnitamiseks.

Kullaoru kinnistul ei ole truupi kuid pildistasin Sarapuu-Ute kinnistul 
oleva truubi üles, samuti sai see geoalusele lisatud. Truubi seiskord on 
minu hinnangul hea.

Plaanis on mahasõidule lisada 60 mm läbimõõduga truup ning vajadusel 
kraavipõhja puhastada, et vesi ilusti liikuda saaks.

Kas me saame siit edasi minna ning ma saaksin ristumiskoha näidislahendusega 
minna Maaametisse, et servituuti taotleda? Aeg läheb kiirelt ning ka 
mahasõidu ja tee ehitus võtab aega, ma ei tahaks jääda olukorda kus hooaja 
alguseks ei ole tee valmis ning pean välja hakkama mõtlema kuidas töötajad 
ning tehnika põllule saavad.

Vastust ootama jäädes ja juba ette tänades,

Tarmo Säga

Raudpuu OÜ juhatuse liige

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM +372 51 11 230

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 14, 2024 11:53 PM
To: Raudpuu OÜ <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu kiri.

Pealkiri: Riigitee nr 22141 km 5,105 ristumiskoha ehitamisest

Registreerimise kuupäev: 14.03.2024

Registreerimise number: 7.1-1/24/2905-5.

Käesolevaga täpsustame meie 14.03.2024 kirjaga nr 7.1-1/24/2905-4 edastatud 
riigitee nr 22141 km 5,105 ristumiskoha ehitamise nõuded.

Antud asukohas näeme võimalust riigitee ristumiskoha ehitamiseks meie 
näidislahenduse alusel. Selle eeldueks on geodeetilise asendiplaani 
koostamine  võimalike riigitee alusel maaüksusel olemasolevate tehnovõrkude 
ja kitsenduste väljaselgitamiseks.

Võttes aluseks ehitusseadustiku (edaspidi EHS) § 99 lg 3 palume teostada 
geodeetilised uuringud vastavalt majandus- ja taristuministri 14.04.2016 
määrusele nr 34 "Topo-geodeetilisele uuringule ja teostusmõõdistusele 
esitatavad nõuded".

Lisaks määruses toodule arvestada järgnevaga:

1. Riigitee mõõdistada vastavalt Maanteeameti peadirektori 13.05.2008 kk nr 
102 kinnitatud nõuetele "Täiendavad nõuded topo-geodeetilistele 
uurimistöödele teede projekteerimisel".

2. Mõõdistada minimaalselt 20 m raadiuses kavandatava ristumiskoha teljest.

3. Mõõdistada olemasolevad riigitee truubid ning hinnata truupide seisukorda 
(vaatlus, pildistamine). Hinnang koos vajaliku pildimaterjaliga lisata 
seletuskirja.

4. Mõõdistused peavad kajastama tehnovõrkude, kaitsevööndite, kaitsealade jm 
kitsenduste andmeid.

5. Digitaalsed joonised peavad olema teostatud L-EST 97 koordinaatsüsteemis.

Geodeetilise alusplaani koostamise järgselt hindame ristumiskoha ehitamise 
võimalikkust meie näidislahenduse alusel ning võimalusel sõlmime huvitatud 
isikuga  riigitee ristumiskoha ehitamise lepingu meie näidislahenduse 
alusel.

Juhul, kui riigitee ristumiskoha ehitamine meie näidislahenduse alusel ei 
ole võimalik, tuleb riigitee ristumiskoha ehitamiseks koostada projekt 
vastavalt meie 14.03.2024 kirjaga nr 7.1-1/24/2905-4 edastatud nõuetele.

Geodeetiline asendiplaan saata meile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . (Soovi korral võite selle saata ka 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> )

Lugupidamisega

Tuuli Tsahkna
peaspetsialist
58073001

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>